Dagen som har varit

Nu är vattengympan slut för säsongen. Duktigt trist, tycker jag. Men, nästa vecka börjar jag simma istället. Kommer också bli skönt, men inte lika skönt.. =(

Vi har pratat semester här idag. Jag & familjen (två systrar med man & två barn var & mamma & styvfar) åker till Cypern i september för att fira styvpappas 60 årsdag. Om jag & Kaj hänger ihop då, kommer han ta en flygstol ner & göra mig sällskap på mitt rum. Det får man väl..? Det är ju betalt, för Guds skull!!

Vidare pratar han om att gå Dödsmarschen i Belgien i augusti. Han vill att jag följer med honom, inte för att gå utan för mitt underbara sällskap. Frågade honom om han tror att jag klarar 4 nätter i tält, varav en natt UTAN honom. My God, det kan ju bara gå åt fanders! Haha..
Vi får se. Framförallt så måste vi ju öva mig på att bo i tält. Hrmm.. inte gjort sedan sjunde klass, skulle jag tro.
Vill du kolla till vad det är för trams, så...
http://www.dodentocht.be/en

Nu är det dags för sen kvällsmat här & Kaj fixar. Gillar den sidan hos honom. Rejält! ;)
Tessie mötte mig i dörren när jag kom från gympan & for som en kanonkula ut genom dörren. Hon skulle UT!!
Får väl se när hon behagar komma in igen. Lilla tullan..
Imorgoneftermiddag ska hon få åka hem till sin mamma igen. Då kommer jag sakna henne, precis som vanligt.

Kramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0