Första gången på 24 år!

Idag har jag ridit på islandshäst! Vi har haft en jättebra eftermiddag & jag känner mig helt slut.. Galet trött i skallen, men så himla glad ändå!! Dessutom har jag en nattgäst inatt. Rebeckas katt Tessie ska sova hos Motte Fi (Moster Sofie för Arwen 2.5år). Dessutom, igen, så är Kaj på väg över. Idag till kvällsmat blir det pytt i panna, ägg & rödbetor. Enkelt, jättegott & grovt underskattat.



Imorse var Kaj på mitt jobb & bytte mobil så att jag skulle kunna fota & sen usba över till datorn. Hrmm.. det gick inte att bara usba över dom. Jag har ju inte installationsskivan här. Men, tur jag har Blåtand. :D

Kommer absolut lägga in ett gäng bilder från idag, för det va ta mig tusan bland det roligaste på länge!

Nu är det dags för mig & Kaj att spela Yatzy om vem som ska steka pytten. Tessie hoppas jag hejar på mig, men jag antar att det blir Kaj som får hennes hejarrop. De är riktiga kompisar, de där två! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0