Hej, här kommer en Smalare Sofie!!

Jag har bestämt mig för att börja blogga. Jag också, får jag säga. Tycker alla & envar bloggar. Om både intressanta & högst ointressanta saker. Nej, jag lever inte nåt tufft eller glamouröst liv, men jag har det väldigt bra!
Tror jag kommer skriva som i en dagbok, för mig själv. Kommer skriva om mig & mitt liv, pojkvännen Kaj, bästisen Rebecka, om syskon & syskonungar. Om arbetskamrater & grannar.

Dessvärre hinner jag inte fixa så mycket här nu för Kaj kommer när han har sprungit klart i skogen. Han får fixa kvällsmat ikväll. Jag vill inte. Jag jobbar med mat varenda eviga dag & tycker det är superskönt att ha träffat en kille som tycker det är kul att laga mat. Det är jag inte bortskämd med!

Hej så länge, kära Dagbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0