Idag har varit en bra dag!

Dagens vikt: 87.6kg

Haft en bra dag på jobbet & hade redan igår bestämt mig för att jag skulle minsann gå in till stan till viktväktarna. Har inte gått hela vägen tidigare, men anade att det skulle ta ett tag. Som jag skrev igår så är min mobil på lagning & den jag har nu finns ingen musik i. Visste således att det skulle bli en lååång promme. Men, att det skulle bli en sån lååång promme förstod jag inte. Kom ju för fan aldrig fram! 1.04h tog det.. Inget vatten, ingen musik.. Bara ett gammalt päron att tugga på.
Det som är så tokigt, eller.. tokigt & tokigt.. Jag kommer göra om det! Säkert redan på måndag. :D
Viktväktarna gick jättebra, får jag säga. -1.4kg på en månad. Jag vet att det inte är nåt att va kaxig över, men då jag inte engagerar mig nåt vidare, tycker jag att alla minus är bra. Sammanlagt: -15.6kg. Jo, jag är stolt! Som faan, faktiskt. I vanlig ordning var det Rebecka som först fick resultatet. Hon är lika glad som vad jag är. Därefter är det mamma som får resultatet. Hon är nog tusan min allra största supporter. Mamma, min mamma.. :)

Rebecka hämtade utanför viktis. Inte setts ordentligt på flera veckor. Katten hennes skulle också varit med i bilen, men hon ville inte åka in till stan. Valde att va kvar i förorten. Lilla kissen, ville ju träffa dig också.
Nu har vi ätit våfflor. Jag säger inte mer om den saken, för det va inte det smartaste vi gjort. Äckel-päckel..

& här hänger vi på soffan.. Kommer inmundiga en del vin lite senare, men inte just nu. Nu måste vi smälta maten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0