Igår, fredag..

Hade en riktigt rörig dag på jobbet. Maten jag lagat räckte inte, tiden räckte absolut inte till.. När Kaj kom för att käka så kunde jag inte riktigt hålla mig ifrån honom. Dvs, tiden räckte ännu mindre till! :(

Nåväl, eftermiddagen blev lugnare, tack vare att arbetskamraten gav mig en hjälpande hand. Tack..
Kaj hämtade mig kl 16. Inte för att jag gärna ville bli hämtad, utan för att jag har så jäkla ont i min häl. Har sista dagarna fått en himla hälsporre. Fy tusan!! Hur ska jag nu kunna ta mina power-walks..?!

Jag & Kaj tog lite gammalt bröd & gick ner till änderna. Satt på en bänk & bara mös i solen! Precis vad jag behövde för att inleda helgen! :D Tessie fick va ute & springa under tiden.
Tog lite mellanmål när vi kom tillbaka. Rebecka kom för att hämta Tessie. Tog kaffe på bänken utanför tillsammans när Kaj åkt hem. Eftersom Rebecka skulle på fest igår, så bestämde jag mig för att behålla Tessie tills imorgon istället. Ha!

Drog igång tvätten kl19 & plockade lite här hemma. Va & köpte hårfärg. Strax innan 22 kom Kaj med Massaman & ris. Gott, gott! Ett par Yatzys & sen åkte han hem. Jag va trött & han ska ju slåss hela dagen så han behövde också sova.
Men, som vanligt när han precis åkt härifrån, saknar jag ihjäl mig efter honom.. Kom tillbaka!!!
Somnade gott efter en liten stund. Som vanligt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0