Jag är gråhårig!

Idag är det exakt ett halvår tills jag fyller år. Dvs, är jag 33,5 år.
För ett par  månader sedan upptäckte jag att det började komma gråa hår. Detta har jag haft väldigt svårt att acceptera. När jag pratat med folk förut om detta, så har jag alltid hävdat att det kommer dröja mååånga år innan jag blir gråhårig.
NÄÄ, så var det inte!! Ibland (förut) har jag tonat håret lite, för jag har inte velat färga det. Bara fräscha upp det med en toning.
Numera färgar jag håret en gång i månaden. Fy faan!! Gav mig ångest när jag stod vid spegeln för en stund sen, för att jag MÅSTE göra det, det är inte längre för att jag vill piffa upp mig lite. Usch.. Vilken otäck verklighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0