Jag förlorade..

.. Yatzyn & åkte på att steka den där himla pytten, men det gör inget. =)
Nu har vi spelat en omgång till, kollat sista halvan av Greys Anatomy & Kaj har åkt hem.
Helt strax för mig & katten att krypa till sängs.

Måste säga (återigen) att jag hade en helt galet kul eftermiddag! Kom förresten upp på hästen på
tredje försöket. Lite glad blev jag allt! Haha..


Marie på Sula & Susann på Kattli

När vi kom tillbaka till stallet, så blev det kaffe & kycklingbaguette. Sådär god, var på tok för stora äppelbitar i.


Jag, Susann, Marie & Pia

Nu är det sängen här, bara längtar..
Imorgon ska jag koka ärtsoppa på jobbet. Och steka kalkonen till söndag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0