Mysmorgon med Tessie

Vaknade 0709, ringde & kollade om Kaj var vaken. Han ska iväg till Växjö på Krav Maga-seminarie. Han skulle inte upp riktigt så tidigt, men jag vet att han tycker det är mysigt att bli väckt av mig. ;)
Låg kvar & läste ett par timmar, Tessie låg hos mig ibland & ibland iväg en sväng. Tessie-tullan!!
Upp & på med kaffet, fixa gröt & ett par mackor.

Nu är klockan tio & jag ska färga håret. Imorgon ska jag träffa släkten för första gången på nästan hela viktistiden.
JA, det är en viktig stund för mig!! Väldigt osvenskt att säga det, men jag känner mig allt lite märkvärdig. Jag ÄR stolt & jag vill visa mig så fin som möjligt.

Rebecka kommer & hämtar mig vid 1330 för att köra mig först till Mediamarkt & hämta mig mobil (Thank you, God!) & sedan köra mig till Värnamo. Ska till syrran för att sedan åka till Osby imorgon. Det är dags för Harleys dop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0