Tessie-Tullan, vin & Yatzy

Katt-uschlingen Tessie ville visst inte vara i stan på lite vin- & Yatzykväll med oss andra tjejer. Vi var ut i Förorten & skulle hämta henne men nä, kom ingen katt där inte. Rebecka plockade ut mat & vatten på balkongen & sen åkte vi tillbaka till stan. Tänker jättemycket på henne.. Hoppas hon har det bra i natt ändå.

Här har det druckits lite vin (känns som om det är mer än vad det är..), spelats några rundor Yatzy & provats kläder. Jag har kollat outfit till dopet på söndag & Rebecka till begravning nästa vecka. Så länge solen skiner i helgen, så är jag oerhört nöjd med vad jag har valt att ha på mig. Regnar det, vet jag inte..
Förresten, det är min kusin Camilla & hennes sambo Glenn som döper sin son Harley. Min lilla kusin.. :D

Nu är klockan lite drygt halv tolv & jag är toktrött.. Kaj ringde nyss & godnatt. Imorgon ska vi äta ihop innan han åker till jobbet igen. Kålpudding, mos & lingon. Mumma! Men, först är det frukost med Rebecka som gäller. Havregrynsgröt med lingon, knäcke med kalvsylta & lingon. Shit, vad gott det ska bli!! Längtar redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0