Vattengympa!

Idag var det nästsista gången med vattengympan för denna terminen.
Skittrist, tycker jag, som har kommit till att längta efter nästa pass!
Det får bli att simma istället. Jättetråkigt, men bra för kroppen. :D

Träffade Grannen när jag kom hem. Vi har pratat om att hon skulle hänga med på vattengympan, men det har
liksom inte blivit av. Så nu, nu ska hon med & simma! Jag får nog tusan bestämma tre dagar i veckan för att jag
ska komma iväg & det blir såklart lättare om vi är två som går. Hon jobbar oregelbundna tider, så gissningsvis
kan hon inte hänga med alltid, men nån gång kanske. =)

NU är det sängen, igen..
Kaj ringde nyss & sa att han tycker om mig. Härligt.. För jag tycker ju om honom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0