Vikt..

Smalare Sofie kanske låter lite kaxigt i andras ögon, men det är en Smalare Sofie som sitter här i soffan med benen på bordet. En mycket Smalare Sofie än i höstas. Jag viktväktar. Inte så himla mycket & bra just nu, men jag har verkligen tänket!
Här på bloggen har jag bestämt att jag ska skriva min vikt, tro det eller inte!? Känns som om jag behöver en spark i häcken just nu, & det kanske kan motivera mig. Inte vet jag, men är värt ett försök.
Jag har 6-7kg kvar till mål & det går så jävla trögt. Eller nä, det kanske det inte gör om man engagerar sig.. Men det gör som sagt inte nåt vidare. Ska på en stooor fest i slutet av sommaren & då ska jag va smasching!

Berättade nyss för Rebecka att jag & Susann på mitt jobb bestämt oss för att börja blogga. Hon tyckte det lät kul, så det förvånar mig inte ett dugg om hon också är här snart. Hon & hennes katt, Tessie, kommer in till stan imorgon & ska stanna över natt. Rebecka har vatt krasslig ett tag, så vi har inte träffats så mycket. Tycker att det ska bli skitkul & hänga med dom här! Längtar efter både Rebecka & Tessie-Tullan. =)

Dagens vikt: 87.2kg

Kommentarer
Postat av: Kecka

Älskade vän! Saknar dej som tusan!

Ser såååå fram emot att mumsa våfflor å pimpla vin ikväll! :D



Å vem vet, snart kanske ja åxå finns här, ja.. :p



Pöss!

2009-04-20 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0