Vittaryd

Ikväll sitter jag i Vittaryd hos min syster Caroline & hennes sambo Nicke.
Vi har haft en härlig eftermiddag, grillat gott kött. Slängde ihop en potatisgratäng & god sallad till!
Ett par kalla öl till, härligt..
Rebecka frågade rätt förvånad, när fan jag började dricka öl. Jadu, det fanns en tid när jag nästan uteslutande drack öl, faktiskt. Känns som om det är väldigt länge sen, men det är nog bara en 6 år sen. Beror lite på sällskapet & här på landet dricks det minsann inga fylliga rödviner, utan här är det "bir" på burk som gäller. Min svåger har lite dåligt inflytande på mig, kan man säga. Haha..
Carro håller på att micra popcorn & det luktar bränt som satan! Hrmm.. de där tänker inte jag äta..
Barnen är inte hemma. Edvin är hos sin pappa & Annie är hos min mamma & hennes man i huset i Olofström.
Snart dags för mig att gå en trappa ner & lägga mig i gästrummet. Hoppas faktiskt att Prinsessan Lillian följer med mig. Lillian är en kattjej som inget hellre vill än att gå ut, men hon väntar på steriliseringstid så ännu blir det inget utespring för henne. Sorry, tjejen!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering på denna blogg, tycker jag!!

2009-04-27 @ 19:25:24
Postat av: Carro

Mmm, verkligen dålig uppdatering...

2009-04-28 @ 11:29:06
URL: http://viparosendal.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej.. jag fattar.. Jag ska skärpa mig!

2009-05-01 @ 09:47:54
URL: http://smalaresofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0