Fy för den lede!

Va seg & trött jag är.. & har varit hela dagen. Inte orkat göra nåt alls, mer än plockat in tvätten. Eller ja, nästan plockat in all tvätten. =(
Haft grannen Elin med väninna här, de var bra på kanelen & skulle ut & partaja. Avundas dom inte! Fy, så jobbigt..
Det började med att de ringde på för att Elin fått klagomål. Igen. Vi har en riktig gnällkärring här i trappen & så fort Elin spelar lite så kommer det en lapp i brevlådan. ORKA!! Jag har också fått en lapp & då var vi precis på väg ut på stan. Då valde jag & Rebecka att dra på våran favvo-Britney-låt "I love Rock´n´roll" på jäääättehög volym & sen drog vi! Moget, va?? Haha..
Jag & Elin bestämde att vi skulle tillsammans gå till hyresvärden nästa vecka för att klaga tillbaka på kärringen på 2a våningen. Jag vet att det är fler i trappen som får lappar för minsta lilla.
En fråga till er här:
Skulle du ringa på hos en granne som spelar för högt, för att be denne sänka volymen?
Eller lägger du också en lapp i lådan..?

Suttit på nätet & letat klänning till en stor fest i sommar. Hittar inget alls. Nåväl, det kommer jag hinna ändå. Nog lika bra att jag inte hittar någon nu, jag hoppas att jag har minskat en storlek till till det laget. :D

Nu är det fanimej sängen här.. Åker till syrran vid 1230 imorgon. Blir buss 832 till Värnamo där Nicke & barnen hämtar mig.
Tror det blir kjol imorgon. :)

Kram & godnatt..

Kommentarer
Postat av: Carro

Om jag tyckte att en granne spela musik kl 20:00 på kvällen skulle jag inte göra något av det. Klart det finns alltid omständigheter tex, veckodag + extremt hög musik + små barn= dålig kombo!!

2009-05-03 @ 14:49:03
URL: http://viparosendal.blogg.se/
Postat av: Carro

Glöm inte kolla bubbelroom. Dom har mycket fint!

2009-05-03 @ 14:49:41
URL: http://viparosendal.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har kollat Bubbleroom, hittade inget jag verkligen ville testa. =(

Var därifrån jag skickade länken till Kristina.

2009-05-04 @ 20:44:29
URL: http://smalaresofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har kollat Bubbleroom, hittade inget jag verkligen ville testa. =(

Var därifrån jag skickade länken till Kristina.

2009-05-04 @ 20:45:06
URL: http://smalaresofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0